41500 Muides-Sur-Loire
Bereikbaarheid
Dit is een autovrij park, dat betekent dat je auto alleen bij aankomst en vertrek (voor het in- en uitladen van bagage) is toegestaan op het park. Je kunt de auto tussendoor parkeren op de centrale parkeerplaats of in de parkeergarage (indien aanwezig).
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
We verzoeken je bij vertrek de accommodatie netjes en schoon achter te laten. Je kunt ervoor kiezen je accommodatie zelf schoon te maken of een eindschoonmaak bij te boeken in de Mijn Roompot-omgeving. Als je accommodatie tijdens de eindcontrole schoon en zonder gebreken is aangetroffen, wordt je borg wordt binnen tien dagen teruggestort.
Goed om te weten
Op het park kun je tegen betaling gebruik maken van wifi. Bij de receptie kun je terecht voor meer informatie en de kosten.
In Frankrijk gelden regels voor het reizen met huisdieren. Daarom zijn honden van categorie 1 en 2 niet toegestaan op het park. Welke rassen dat zijn, lees je op de website van de Franse ambassade. Bij aankomst kun je worden gecontroleerd, dus neem het vaccinatieboekje van je hond mee.
Verder zijn niet alle accommodaties huisdiertoegankelijk. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Verder zijn niet alle accommodaties huisdiertoegankelijk. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Veelgestelde vragen
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.