Montafon Suites Schruns Silvrettaplatz 3
A-6780 Schruns
Openingstijden receptie Vandaag
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Morgen
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Maandag 28 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Dinsdag 29 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Woensdag 30 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Donderdag 31 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Vrijdag 1 aug
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.

Bereikbaarheid

Parkeren
EƩn parkeerplaats per appartement is gratis beschikbaar in de ondergrondse parkeergarage. Voor het penthouse zijn twee parkeerplaatsen beschikbaar.
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Vignet
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en verdere informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Je accommodatie staat uiterlijk vanaf 16:00 uur voor je klaar. Ontdek de omgeving van het park als je eerder aankomt.
Uitchecken tot 10:00 uur
Zorg dat je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur hebt verlaten.
Eindschoonmaak doen wij
We vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, de vaatwasser uit te ruimen, het beddengoed te verzamelen en het afval weg te brengen. De rest doen wij!

Goed om te weten

Borg
Bij aankomst op het park wordt een borg gevraagd. Het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie.
Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het resort en in sommige accommodaties. De beschikbaarheid is beperkt en kan niet worden gegarandeerd.

Wil je een huisdier meenemen? Bel ons Contact Center na je boeking op +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
- we kijken graag wat er mogelijk is voor je verblijf. Er geldt een toeslag van € 15,00 tot € 25,00 per dag en huisdier.
Extra kosten en aanpassingen
Wijzigingen, annuleringen en boeken van extra's
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
.

Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiƫle Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?